Reklamace

Reklamace zboží

Na všechny produkty zakoupené na e-shopu Chlupáčovo.cz se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců, pokud není u zboží uvedeno jinak. Vaši reklamaci vyřídíme rychle, vstřícně a v souladu s platnými zákony.

Jak reklamaci uplatnit

  1. Kontaktujte nás – napište na e-mail: info@chlupacovo.cz nebo volejte na ...

  2. Uveďte podrobnosti – číslo objednávky, název reklamovaného zboží a popis závady.

  3. Přiložte fotografie – pokud je závada viditelná, prosíme o její nafocení.

  4. Domluvíme další postup – obratem vám zašleme informace, jak reklamaci řešit, případně kam zboží zaslat.

Kam zboží poslat

Adresu pro zaslání vám sdělíme v rámci domluvy. Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo k dalšímu poškození při přepravě.

Lhůta pro vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme co nejdříve, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění. O postupu a výsledku vás budeme informovat e-mailem.

Možnosti řešení reklamace

  • oprava zboží (pokud je možná)

  • výměna za nový kus

  • sleva z kupní ceny

  • vrácení peněz

Co nelze reklamovat

  • poškození vzniklé nesprávným použitím nebo skladováním

  • běžné opotřebení (například rozkousaná hračka)

  • mechanické poškození způsobené zákazníkem

Pokud si nejste jistí, zda je možné konkrétní zboží reklamovat, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám poradíme.